Figyelembe véve a megrendelői igényeket, valamint az SAP fejlesztésekből adódó lehetőségeket, a MÁV SZK Raktár- és Készletgazdálkodási üzletág (RKÜ) készletgazdálkodói, valamint a Beszerzési, környezetvédelmi és Szállítási üzletág (BKSZÜ) cikktörzs csapata folyamatosan dolgozik azon, hogy az általános anyagok rendelését elősegítő katalógusképekkel frissítse a rendelési felületet, amelyet a vállalatcsoportban több mint 2000 kolléga használ rendszeresen.
A több lépésből álló, összehangolt folyamatok eredményeként jelenleg a MÁV-Volán-csoport igénylői már közel 21.000 cikkhez találnak megfelelő, aktualizált fotót, vagyis az SRM-ben rendelhető, szerződéssel rendelkező teljes aktív cikkszámok mindegyikénél képen is meg lehet nézni a kiválasztott terméket. A feltöltött fényképek folyamatos aktualizálása az RKÜ Készletgazdálkodás, valamint Szolgáltatásmenedzsment csapatának feladata, a BKSZÜ-vel együttműködve.
Ezzel párhuzamosan befejeződött a minőségbiztosítási kötelezettségben érintett cikkekhez tartozó műbizonylatok, biztonsági adatlapok és szükséges tanúsítványok feltöltése is. Ez a jövőben minden raktáros és egyéni megrendelő számára lehetővé teszi a megfelelő minőségi tanúsítványok egyszerű, központi elérését. A MÁV SZK készletgazdálkodói a munkavédelmi szervezettel együttműködve végezték el a megfelelő dokumentumok aktualizálását és a felhasználói igények szerinti dokumentációk bekérését, melynek eredményeként 2021 szeptemberére megvalósult a szükséges minőségi bizonylatok, mintegy 3600 dokumentum teljeskörű rendelkezésre állása.
Mivel az elérhető, szerződött cikkek szortimentje és beszállítója folyamatosan változik ezért mind a dokumentumok, mind a képek esetén szükség van a rendszeres frissítésekre, amelyet az érintett szervezetek minden változás esetén azonnal megtesznek, hogy az igénylők mindig megtalálják a szükséges dokumentációt, és a legfrissebb képek alapján választhassanak.