vasútállomás Anno

Állomások és vasutasok

Szikszó: a málházó és a téesz bikái

Győr

Győr Anno

170 éve indult Győrben a vasút

A város büszkesége. Karácsonykor lesz 170 éve, hogy az első vonat megérkezett Győrbe. Noha a város fejlődése már a vasút megjelenése előtt megkezdődött a hajókereskedelemnek köszönhetően, az igazi virágkort a vasút hozta el.

Elveszett vasútvonalak 4. rész

elveszett vasútvonalak Anno

Elveszett vasútvonalak 4. rész

Polonyi Viktor, A felhagyatott mellékvonalakról szóló sorozatát az egykor korszerű és nagy megbecsülésnek örvendő vasúti vonalak emlékének megőrzése miatt írta.

Elveszett vasútvonalak

vasútvonalak Anno

Elveszett vasútvonalak

Polonyi Viktor, A felhagyatott mellékvonalakról szóló sorozatát az egykor korszerű és nagy megbecsülésnek örvendő vasúti vonalak emlékének megőrzése miatt írta.

1

Anno

Mozdonyokkal a hős bányász nyomában

A magyar vasút hosszú történetének ma már alig érthető epizódjaként lehet csak megemlékezni róla és „ikercsillagáról”, a 2000 tonnás mozgalomról.

1

Szergej Anno

60 éves a Szergej

60 évvel ezelőtt új mozdonyokkal bővült a MÁV járműparkja. Az M62 sorozatú dízeleket a Szovjetunióban gyártották, és 1974-ig közel háromszáz ilyen mozdony került Magyarországra, ez rekord a hazai dízelek között.

busz

HÉVbusz Anno

Amikor a HÉV helyett buszok jártak

A Dunakanyar meghódítása. Az eredeti tervek szerint a szentendrei HÉV-et meghosszabbították volna Visegrádig, de mire sor kerülhetett volna erre, az illetékesek leküzdhetetlen akadályokkal találták szembe magukat, ezért inkább az egyszerűbb megoldás mellett döntöttek.

1

Angyalföld Anno

Angyalföld állomás - Külvárosi pillanatok

Tavaly volt 135 éve, hogy átadták a forgalomnak a Duna-balparti körvasutat. Egyik végállomása