HÉVbusz Anno

Amikor a HÉV helyett buszok jártak.

A Dunakanyar meghódítása.

1

Angyalföld Anno

Angyalföld állomás - Külvárosi pillanatok

Tavaly volt 135 éve, hogy átadták a forgalomnak a Duna-balparti körvasutat. Egyik végállomása

Wikipedia

ikarus Anno

A farmotoros Ikarus-prototípusok.

Október elején óriási sikerrel rendezték meg az Ikarus-találkozót Ferihegyen, ahol olyan restaurált buszokat is lehetett látni, amelyeket az 1950–1960-as években gyártottak.

Kép

ikonikus járművek Anno

A mellékvonalak tündöklő gőzmozdonya volt a 375-ös

Kicsi volt, de erős, jelentős mennyiségben gyártott és a mellékvonalakon éppen elegendő. A MÁV 375-ös sorozatszámú gőzmozdonya, illetve annak könnyített változata a 376-os a múlt század elejétől a nyolcvanas évekig közlekedett Magyarországon.

1

buszpályaudvar Anno

A MODERN ÉPÍTÉSZET MŰEMLÉKE - A Bukarest utcai buszpályaudvar

A Kosztolányi Dezső tér melletti Bukarest utcában működő autóbusz-pályaudvarról évtizedek óta nem indulnak járművek. De a megnyitása idején a csodájára jártak.

Kép

hazai mozdonygyártás Anno

Jó szolgálatot tett az M63-as dízel Gigant a MÁV-nak

Megjelenése, ereje és univerzális jellege különleges volt, az M63-as a hazai ipar szülötte, és ebben a MÁV akkori vezetésének is óriási szerepe volt.

1

HÉVBudafok Anno

A zöld villamos - 125 éve indult a budafoki HÉV

A Budapestről induló HÉV-ek közül az 1899-ben létrehozott budafoki volt az első, amely villamosított volt.

1

ikarusautóbuszgyárSzékesfehérvár Anno

„LÁGYABB VONALVEZETÉS”

Hogyan jött létre a székesfehérvári Ikarus-gyár, és hogyan lett az 1970-es években a világ vezető autóbuszgyártója?

424

424Bivaly Anno

100 éves lett a 424-es

„Megerőltetés nélkül, magas menetsebességekkel”