A farmotoros Ikarus-prototípusok.
Október elején óriási sikerrel rendezték meg az Ikarus-találkozót Ferihegyen, ahol olyan restaurált buszokat is lehetett látni, amelyeket az 1950–1960-as években gyártottak.
A mellékvonalak tündöklő gőzmozdonya volt a 375-ös
Kicsi volt, de erős, jelentős mennyiségben gyártott és a mellékvonalakon éppen elegendő. A MÁV 375-ös sorozatszámú gőzmozdonya, illetve annak könnyített változata a 376-os a múlt század elejétől a nyolcvanas évekig közlekedett Magyarországon.
A MODERN ÉPÍTÉSZET MŰEMLÉKE - A Bukarest utcai buszpályaudvar
A Kosztolányi Dezső tér melletti Bukarest utcában működő autóbusz-pályaudvarról évtizedek óta nem indulnak járművek. De a megnyitása idején a csodájára jártak.
Jó szolgálatot tett az M63-as dízel Gigant a MÁV-nak
Megjelenése, ereje és univerzális jellege különleges volt, az M63-as a hazai ipar szülötte, és ebben a MÁV akkori vezetésének is óriási szerepe volt.
A zöld villamos - 125 éve indult a budafoki HÉV
A Budapestről induló HÉV-ek közül az 1899-ben létrehozott budafoki volt az első, amely villamosított volt.
ikarusautóbuszgyárSzékesfehérvár Anno
„LÁGYABB VONALVEZETÉS”
Hogyan jött létre a székesfehérvári Ikarus-gyár, és hogyan lett az 1970-es években a világ vezető autóbuszgyártója?
„Sűrű fogú vaslajtorját képez” 150 éves a fogaskerekű vasút
1874 nevezetes évszáma a fővárosi közösségi közlekedésnek, ugyanis ez év nyarán adták át a svábhegyi fogaskerekű vasutat, amely a második gépi hajtású közösségi közlekedési eszköz vol
Gyorsvonati kocsik, amelyek megalapozták az IC-k sikertörténetét
A MÁV leginkább elterjedt és igen népszerű gyorsvonati kocsijai voltak azok a lengyel gyártású járművek, amelyekből 1978-79-ben összesen 293-at vásárolt a vasúttársaság.