A Volánbusz szívvel-lélekkel figyel utasaira! A társaság nemcsak szolgáltatásainak tervezése és végzése során igyekszik figyelembe venni igényeiket, hanem több platformon is rendelkezésükre áll, bármilyen kérdésük merül fel. Facebook-oldalán immár hagyományosan lehetőséget biztosít akár kínosabb kérdések feltételére is, és természetesen meg is válaszolja azokat. A Volánbusz aktuális Q&A-videójában egy karácsonyi reklámból jól ismert „buszvezető” is segít eloszlatni a kételyeket.
A Volánbusz számára fontos, hogy minden lehetséges felületen tájékoztassa utasait szolgáltatásairól, ez a kommunikáció azonban nem egyoldalú: a vállalat arra is lehetőséget biztosít, hogy az érdeklődők bármikor feltehessék kérdéseiket és mihamarabb választ is kapjanak rájuk. Ajánlják magukat: ügyfélszolgálatukon, autóbusz-állomásaikon, Facebook-oldalukon és a Voláninform oldalán is folyamatosan megválaszolják az érdeklődéseket.
A társaság a nagy sikerű tavalyi Q&A-videó után most ismét összegyűjtötte és egy kisfilmben válaszolta meg az aktuális – akár kínosabb – kérdéseket is.
Lehet-e ingyen utazni, ha ismerjük a buszvezetőt? Valóban rugalmatlan a Volánbusz a számára feleslegessé vált autóbuszok eladásának kérdésében? Elmehet a járat a megállóhelyről hamarabb, mint ahogyan az a menetrendben szerepel? Hogy kerül rágógumi az autóbuszokon az USB-töltőkbe? Mikor lesznek korszerű járműkövető berendezések és elektronikus fizetési lehetőségek a helyi járatokon? Várható-e a közeljövőben tarifaemelés? Lesz-e retró nap idén is?
A további kérdéseket, illetve a válaszokat tartalmazó videó itt tekinthető meg.