Nem számít a késés, ha egy utas élete a tét

helytállás Hírvonal

2023.08.10 12:29
szerző: Volánbusz Kommunikáció

A Tura, vasútállomás és Budapest, Stadion autóbusz-pályaudvar között közlekedő járaton július 27-én Zsíros Roland, a Volánbusz járművezetője rendkívüli eseményt jelentett: egy utas rosszul lett az autóbuszon.

„A járatom tele volt utassal, de az M3-as autópálya 13-as kilométernél a tükörben arra lettem figyelmes, hogy egy 50 év körüli férfi utas rosszul lett. Az utastársai azonnal a segítségére siettek” – emlékszik vissza a történtekre kollégánk.

„Amikor úgy tűnt, hogy az állapota nem javul, úgy döntöttem, hogy a legközelebbi pihenőhelyen, a két percre lévő Shell üzemanyagtöltő-állomásnál megállok. Mindeközben egy utast megkértem, hogy tárcsázza a 112-es segélyhívószámot” – folytatja Roland a történtekről a beszámolóját.

„Miután megálltam, a félig már eszméletlen állapotban levő utast letámogattam a buszról. A friss levegőn úgy tűnt, hogy kezdi visszanyerni az öntudatát. A segélyhívó kérdéseire igyekeztem gyors választ adni, miután a tárcsázó utas átadta nekem a telefont” – meséli munkatársunk.

„Hamarosan kiérkeztek a mentőszolgálat munkatársai, akik az utast kórházba szállították. Így 30 perc késéssel folytattam a járatot” – zárja a történteket Roland.

Zsíros Roland közel négy éve dolgozik a Volánbusznál autóbusz-vezetőként. Munkavégzését szabálykövetés, fegyelem és pontosság jellemzi. Utasorientált hozzáállása társasági szinten is kiemelkedő. Kollégánk jelen tettét nem érezte kimagaslónak, csinálta azt, amit a helyzet megkövetelt.

Mi mégis köszönjük a helytállást!