Társ a mindennapi utazáshoz! – hirdeti a Volánbusz új szlogenje november 4-től külső és belső kommunikációs felületeiken egyaránt, kifejezve küldetésüket: azt, hogy utasaiknak a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásokat, kollégáiknak pedig egyre jobb munkakörülményeket biztosítsanak. Pafféri Zoltán, a társaság elnök-vezérigazgatója november 3-án, Dorogon adta át a szlogenpályázat első díját a nyertes jelmondat megalkotójának, Bedőházy Zoltán raktáros munkatársnak.
A szlogenpályázatot júliusban, a munkavállalók körében hirdették meg, mert új jelmondattal szerették volna kifejezni, hogy a társaság a közlekedési központok 2019 októberi integrációja óta országos vállalatként működik, és a MÁV–Volán-csoport egységes stratégiai irányításának is köszönhetően egyre színvonalasabb, korszerűbb és környezetkímélőbb szolgáltatásokkal várja utasait. A szervezők kíváncsian várták, sikerül-e a felhívással „megmozgatniuk” kollégáik képzelőerejét és kreativitását, és nem csalódtak: összesen 61 pályázat érkezett. Fontos volt, hogy a szlogenek kifejezzék, közvetítsék azt, hogy az utasigények maximális kiszolgálására, modern, 21. századi szolgáltatásra törekszik a vállalat. A versenyképesség, hatékonyság, környezettudatosság, ugyanakkor a volános hagyományok, identitás megjelenítése is elvárás volt a pályázókkal szemben. A beérkezett ötletek közül belső zsűri választotta ki az öt legjobbat. Természetesen az utasok véleménye is fontos, ezért őket is bevonták a játékba: a Volánbusz közösségi oldalán augusztus 16-án közzétették az utolsó körbe jutott jelmondatokat, itt ők is leadhatták szavazatukat a nekik legjobban tetsző szlogenre.
A „TOP 5” szlogen:
Társ a mindennapi utazáshoz
Tudjuk az utat!
Volánbusz – Zöld úton az utazásban!
Bármerre indulsz, elvisz a Volánbusz
Neked járunk, Érted megyünk.
Követőink 345 lájkkal a „Társ a mindennapi utazáshoz” szlogenre szavaztak. Második a „Neked járunk, érted megyünk!”, harmadik pedig a „Tudjuk az utat” lett. (Az utasok által választott 3 közül egyébként a belső zsűri is a „Társ a mindennapi utazáshoz” szlogent jelölte a legjobbnak.)
A nyertes szlogen megalkotójáról készült videó itt tekinthető meg: https://youtu.be/kt7Ig-4ogNY.
A zsűri által első körben kiválasztott öt javaslat szerzői 10 ezer forint értékű Volánbusz-ajándékcsomagot kapnak. A győztes szlogen beküldőjének – aki nem más, mint Bedőházy Zoltán, dorogi raktáros munkatársunk – nyereménye egy kétéjszakás pihenés a Mátraházai Üdülőházban, két fő részére. Szeretettel gratulálunk neki, és minden pályázónak köszönjük a lelkes részvételt!