pályafelújítás Hírvonal

Speciális munkagép dolgozik Hűvösvölgy és Széchenyihegy között

Október első felében a Gyermekvasút teljes vonalán nagygépes vágányszabályozást végez a MÁV egy speciális osztrák keskeny-nyomközű vasúti géplánccal.

nohab

pályafelújítás Hírvonal

Mérés után újbóli sebességemelés az egyes vonalon

A bal után a jobb vágányon is 140 km/órás sebességgel közlekedhetnek a szerelvények Biatorbágy és Szárliget között.

Kép

pályafelújítás Hírvonal

Vasúti híd próbaterhelése zajlott az átépülő kelebiai vonalon

A Duna-Tisza-csatorna felett épült meg a jobb oldali felszerkezet, amelyen szállíthatók a vasútvonal felújításához szükséges anyagok.

A sajtótájékoztató. Forrás: GYSEV

pályafelújítás Hírvonal

Megújult a vasúti közlekedés Kőszeg és Szombathely között

A napokban adtak át egy megújult vasútvonalszakaszt: ezúttal a 3,2 milliárd forintos beruházással felújított és korszerűsített, Kőszeg-Szombathely közötti 17 kilométer hosszúságú pálya újult meg.

A pálya

pályafelújítás Hírvonal

Befejeződtek az Üllő-Monor szakasz pályafelújításának nappali munkálatai

A ceglédi (100a) vasútvonal Üllő–Monor szakaszának felújítása augusztus végén kezdődött meg, a kivitelezés ütemtervnek megfelelően zajlik, október 30-ra befejeződtek a nagyobb munkálatok.

Illusztráció

pályafelújítás Hírvonal

Átadták a Kelenföld és Százhalombatta között megújított vasúti pályát

A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megvalósult 53,8 milliárd forintos fejlesztéssel egyebek közt lehetővé vált, hogy a vonatok óránként 120 kilométeres sebességgel közlekedjenek a 20,5 kilométer hosszú Pest megyei vonalszakaszon.

A felújítás

pályafelújítás Hírvonal

Újraindul a vonatközlekedés Beleg és Somogyszob között

A tavaly július végi heves zivatarok következtében a megáradt Rinya-patak Beleg és Ötvöskónyi között alámosta az egyik vasúti hidat, melynek helyére új hídszerkezetet építettek és helyreállították a vasúti pályát.

Kelebia

Kínai-Magyar VasútBudapest-Belgrádpályafelújítás Hírvonal

Százhatvannal a százötvenesen

A rendszerváltás óta a legnagyobb vasútépítési beruházás lesz a 150-es menetrendi mezőbe sorolt vonal Soroksár és a Kelebiai országhatár közötti fejlesztése.